ESTIU

divendres, 14 d’octubre del 2011

Coma-ruga


Aquests estiu vaig anar de vacances a Coma-ruga. Vaig anar un divendres, a l'hotel m'ho vaig passar molt bé. L'hotel era molt a prop de la platja i m'anava molt bé perquè era molt a prop de la platja. Hi havia moltes petxines i molts peixos. Els dies que anàvem a la platja agafàvem les ulleres d'aigua i vèiem molts peixos, els intentàvem agafar però eran molts ràpids. Només hi vaig estar 4 dies. M'ho vaig passar molt bé, espero que l'any que ve m'ho passi igual i que vagi al mateix hotel perquè el menjar era super bo, la piscina no és que fos gran però estava bé. Aquest estiu ha estat el millor que he passat, m'agrada molt Coma-ruga Espero que l'any que ve torni a anar-hi. M'ha agradat molt tot, cada nit anava a passejar per Coma-ruga.

2 comentaris:

Youssef i Eva ha dit...

Hola Anna la teva entrada esta molt ben feta molt bé.

la mare del noel ha dit...

Hola Anna, m'agradat molt y la foto mes