ESTIU

divendres, 7 d’octubre del 2011

VACANCES ESPECIALS


Com cada any vaig anar de vacances a Aragó. A un poble que es diu Urrea de Gaen. Que està al costat d'Hijar i La Puebla d'Hijar ...

Allà fan les festes del seu poble, cada dia era diferent el que feien: corrida de toros amb foc, corrida de vaques, jocs per nens, el coet que el llencen les reines grans i les reines petites que com cada any es presenten algunes nenes petites o grans.

Com sempre que vaig allà em presenten noves amigues i com més som millor ens ho passem a la piscina, pel carrer fent trastades, picant timbres, jugant a la plaça...

Aquestes vacances m'ho vaig passar molt bé, com cada any.

2 comentaris:

Youssef i Eva ha dit...

Hola Eva ens ha agradat la teva entrada i esta molt bé

franc i sara ha dit...

has fet un bon treball!! felicitats!! :) :) :)