ESTIU

divendres, 14 d’octubre del 2011

Vacanses a Zamora ,a Peque

Cada any vaig a Zamora, a un poble que es diu "Peque".
Allà hi ha els meus avis, el meu avi Diego i la meva àvia Laude, i el meu besabi Jesus que té 97 anys. Des dels 2 o 3 anys he anat a Zamora. Em quedava mesos amb els meus avis.
Aquest any vaig anar amb la meva mare i el meu pare , i també la meva gossa Malva. La veritat és que cansa molt el viatge per què es triga 12 hores, ja que la meva mare vol parar sovint, si no trigaríem 9 hores. Sempre que hi anem li fem una broma a la meva àvia pel mòbil com ara:"iaia, diu el meu pare que si li fas pop vindrem", i diu la meva àvia: sí,sí, és clar, ja esteu venint? Sempre es posa contenta quan anem.
A les 12:28 h vem arribar a Peque, el poble de Zamora.
Quan vaig arribar a casa de la meva àvia estava molt bonica. A les 2 del matí em vaig quedar dormida. Quan em vaig aixecar em vaig vestir i vaig anar amb bici a veure tots els meus amics i la gent coneguda. Com no hi ha molta gent, hi ha 175 persones, conec a tothom.
El primer que vaig fer va ser anar a comprar gormanderies, que valen 0,05 cèntims i desprès em vaig anar a buscar una amiga meva, però estava dormint i els seus avis em van donar 2 patons.
Al cap de mitja hora va venir la Rocío i els 8 dies de vacances vaig estar amb ella i la Jenny. A l'endemà vam anar a buscar a la Patricia, que era la més marimandona del grup.
Al mateix dia vam preguntar a la meva mare si ens acompanyava al riu , ens va dir que sí.
A les 5 de la tarda ens vam anar amb bici la meva mare, les meves amigues i el germà de la Rocio que es deia Adrià i jo. Quan em vaig ficar a l'aigua per agafar peixos amb la xarxa, vaig sentir algú que em tocava el peu i després algú que se'm lligava a la cama, vaig mirar i em vaig ficar com una histerica cridant i vaig nedar més ràpid que mai, era una serp.