ESTIU

divendres, 14 d’octubre del 2011

VACANCES A TENERIFE

L'estiu passat vam anar a Tenerife amb els meus pares, el Biel i la meva iaia.

Vam anar a beure al meu Tiet Josep , la meva Tieta Pili i al Raico el meu cosí.

El seguent dia al mati vam anar al Teide. Era molt gran i al mig del Teide i avia una bandera que significa que no podem pujar mes alt perquè una noia va pujar a dalt de tot i va caure per aixó hi ha la bandera.
A la tarda vam pujar amb camell, va ser molt divertit i jo anava al mig.
L'hotel era molt gran i el menjador hi havia una terrassa on hi havia una bassa amb molts peixos i una tortuga que li vaig dir Boleta, i era molt maca.
Ala nit van fer un xou de serps i jo en vaig agafar una i ma la vaig posar al coll, es deia Grogueta i abans d'anar a dormir vaig sortir a la terrassa i vaig mirar el Teide que estava al costat de l'hotel, es veia perfectament.




6 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé Abril m'agrada molt, moltes felicitats per el treball que as fet !!

franc i sara ha dit...

Abril ho has fet molt bé. Segueix axi!!

Youssef i Eva ha dit...

Abril em sembla una entrada interessant as fet un treball bastant bé.

la mare del noel ha dit...

Hola Sara, molt maca la foto m'agradat molt.

la mare del noel ha dit...

Hola Abril, molt maca la foto m'agradat molt.

mare abril ha dit...

hola abri esta molt ve el treball es britat q ens ho vem pasa molt be tots junts avia quan ho podrem repeti